الجمعة، 7 يناير 2011

صابونة العرديب للوجة.... رووووووووعة

السلام عليكم يا احلى عروسات فى الكون
هذه اول مشاركة لى فى المنتدى والصراحة انا كنت زائرة لوقت طويل واستفدت من وصفات البنات الله يجازيهم كل خير و قلت احسن شئ انظم للمنتدى واحكى تجاربى عشان الكل يستفيد وارجوا انكم تقبلونى اخت ليكم
المهم انا بشرتى دهنية ومتعبانى بالحبوب و المعان وتعبت وانا ادور على حل لحدى ما لقيت الصابونة رووووووووعة وكمان طبيعية وبتظهر النتايج من اول اسبوع اسمهاtamarind ومكتوب عليها صابون منضيف للوجة من خلاصة ثمرة العرديب الطبيعى يجعلك اكثر اشراقا وجمالا...وهى بتبيض بس مو كتير يعنى درجتين ودى الحسيتو بس احتمال مع الاستمرا تكون النتيجة اوضح وحاليا صار لى ثلاث اسابيع استخدمها وبشرتى صافية من الحبوب ولونها فتح وما قلت ليكم انها غنية ب فيتامين c وهو معروف انو يساعد على ازالة الخلايا الميتة
كنت عايزة انزل صورة للصابونة بس ما اعرف كيف

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.